miercuri, 16 iulie 2008

Wednesday morning

Ploua sau nu ploua?oricum asta pare sa nu ma deranjeze.Ma trezesc la ore ciudate, adorm la ore, mai putin ciudate incat asta a devenit o obisnuita deja...cand este timpul sa adorm si pun capul pe perna atunci se trezesc toate vocile din capu meu, toate gandurile interminabile, care ma fac sa-mi piara orice chef de somn si liniste.

Oricum aseara, adica azi dimineata pe la 3, cand ca tot omu doream sa pot sa adorm, a inceput vechea poveste.Dupa 2 ani ar fi trebuit sa ma obisnuiesc, dar intotdeauna ma ia prin surprindere, poate e de vina si tonalitatea tot mai crescanda a vocii care ma face sa tresar de fiecare data. Un mic pasaj care va ramane in istoria sederii mele in acest apartament, undeva prin drumul taberei:
La prima vedere, un cuplu obisnuit, de peste 50 de ani, cu o fata aparent la fel de normala, atunci cand isi face aparitia in apartamentul parintilor ei. Dar noaptea, si uneori in timpul zilei, apartamentul lor devine mai animat ca de obicei.
El:"Curva dracului ti-am zis ca esti o proasta, sa te ia dracu , nu te mai suport. Cu ce am gresit eu idioato, numai tu esti de vina....blestemata sa fie ziua in care te-ai nascut" pe fundal de tipete, alte injuraturi pe care nu are rost sa le reproduc aici si bataia aferenta, care de ceva timp nu mai urla ca "Ma omori, nu mai da, te rooogg" ci incepe sa urle de nu se ma poate. Bataia se reia si la 7 dimineata, si la pranz, si cu orice ocazie care apare.In rest nimic pare sa nu tulbure linistea acestui apartament, pe care va trebui sa-l parasesc curand, si de care o sa mi fie dor. Violenta in familie, in apartamentul de deasupra mea, este ca la ea acasa>faza care ma amuza de fiecare data este ca sotul ii spune sotiei, ca va pleca de acasa, ca nu mai suporta curva langa care a stat atatia ani. Dar cu siguranta voi pleca eu inaintea lui, si muta mobila va mai fi distrusa, pana sa plece unul dintre ei. Daca era sa plece, unul trebuia sa plece pana acum...Multe inundatii vor mai fi in acest apartament, multe zgomote ciudate, si admnistratori nebuni.insa cu toate acestea mie imi va fi dor...si de cate ori imi spuneam ca nu e bine sa ma mai atasez de chestii materiale..pur si simplu nu trebuie sa-mi mai pese...

Niciun comentariu: