joi, 31 iulie 2008

Get through this night, there are no second chances.

  1. Urasc sa parasesc locuri de care m-am legat, sa ramana doar amintiri si clipe placute
  2. Urasc sa impachetez si sa-mi vad viata de 2 zile inconjurata de cutii
  3. Urasc sa ma gandesc ca e ultima seara petrecuta undeva
  4. Urasc sa stiu ca maine nu ma voi mai trezi aici
  5. Urasc ca ma leg de chestii materiale care pentru mine conteaza
  6. Urasc ca azi e aici si maine o sa fie undeva departe
  7. Urasc cand universul meu de schimba si oamenii de schimba si ei
  8. asta seara urasc tot ce se intampla aici si acum.urasc ca sunt aici si nu in alta parte.urasc ca lumea se misca si eu refuz sa ma misc odata cu ea
  9. aveam ganduri mai frumoase pentru asta seara dar niciodata nu se materializeaza cum ar trebui.Acest trebuie nu stiu cum ar trebui definit.Ideea mea de perfectiune ma va urmari continuu si voi continua sa ma misc intr-o semi perfectiune, o parte partiala a ei. ma misc odata cu gandurile mele confuze si difuze si inchei o luna ciudata, aici, acum, unde maine nu voi mai fi si de care o sa-mi amintesc cu siguranta.
  10. Intotdeauna devin melodramatica cand trebuie sa ma mut.Urasc schimbarile si asta este.Pentru azi nu am avut multe de zis;am concluzionat cu asta e. Aberatille metafizice vor continua curand.

Niciun comentariu: