marți, 30 septembrie 2008

ordinary days and ordinary people

Ploaie...lume multa...frig... coada la abonament de 3 ore..ajungi in fata si ti se spune ca nu se poate face abonamentul pentru ca nu exista nu stiu ce "attestation scolaire" pe care inca o mai astept acasa, si parca niciodata nu am vanat venirea scrisorilor precum o fac aici. In fine, o doamna amabila mi-a spus ca dupa ce voi avea mai sus mentionata hartie, pot veni tot la ea si nu va mai trebui sa stau inca o data la coada interminabila, la care am avut deosebita neplacere de a sta astazi, analizand si tot analizand oameni care stateau si asteptau si eu in acelasi haos existential care se intalneste la statiile de metrou de aici. Si ca sa nu fie o zi total lipsita de semnificatie, am luat un auotbuz foarte asemanator lui 601, cand it vine sa strigi in gura mare "astazi urasc lumea mai mult decat as fi facut-o vreodata".
Asa arata o zi ordinara la Bruxelles, sper ca de nerepetat, dar oricum daca in alte tari exista o birocratie excesiva aici nu are teremen de comparatie.Hartii peste hartii, nimicuri care te agaseaza la orice pas.. Si alergand printre aberatii metafizice care-mi caracterizeaza viata,ma intreb cum oare am ajuns noi aici, si prin ce context pe care nu mi l-as fi inchipui vreodata.Ma intreb daca este vorba de un destin aberant care continua sa se joace cu noi..asta seara cu mine mai ales..

Niciun comentariu: