luni, 15 septembrie 2008

nori si ploaie

Vreme schimbatoare la fel ca si starile mele de spirit..dimineata e innorat, la pranz iese in cele din urma soarele cel mult asteptat(mai ales de mine), iar dupa, acest piesaj se repeta la nesfarsit.Aici nu poti prezice vremea, nu poti stii cum va fi timpul in orele urmatoare, ce sa mai zic pentru o vreme mai indelungata.Deocamdata e bine, cursurile de la facultate par interesante in teorie, practic insa nu am experminentat prezenta la nici unul. Sper insa sa nu se fi facut nimic, pentru ca-mi este greu sa-mi dau seama care este orarul meu dintre toate orarele pe care le avem... As fi putut face o alegorie mai interesanta, numai ca pe moment am avut chef sa scriu cam ce se intampla cu adevarat prin viata mea. .I'm still waiting for my new home, and my new life...Procesul de socializare sper sa fie pe drumul cel bun....Tot inainte cu impresia pe care o las celor din jur ca sunt italianca dupa accentul meu..de altfel romanesc la origini:))

Niciun comentariu: