duminică, 21 septembrie 2008

lene de duminica

Incep sa cred ca Bruxellul incepe sa-si arate partile frumoase una cate una....Este un cer complet senin si cald(atipic pentru vremea de aici).Este ziua fara masini, cand pe strada poti vedea numai biciclisti,in schimb mijloacele de transport in comun sunt mai dese, iar lumea poate circula fara bilet(cata pierdere pentru toti controlorii si amenzile colosale de 80 de euro, daca ai ghinionul sa te prinda). Inca ma resimt dupa o seara pluriculturala, in care a inceput procesul de socializare in afara facultatii cu colegii.La fel precum imi placea Bucurestiul noaptea, imi place si Bruxellul.Toate barurile, pub-urile si cafenelele deschise in centru pana la 3 dimineata, lume multa pe strazi gata sa petreaca oriunde.Aseara mi-am dat seama de ce Bruxellul este intr-adevar capitala europeana, intrucat poti auzi in mai putin de 5 minute toate limbile posibile...inclusiv romana.
Inceputul este putin haotic, lumea din jur la fel, si faptul ca ne-am intalnit romanii, spaniolii, francezii si olandezii, pentru a petrece 2 ani impreuna.Inca sunt in minoritate pe aici, dar nu ma plang.Urasc orice inceput, insa dupa cum spun multi aici, nu este mare diferenta intre Bucuresti si Bruxelles.Deocamdata ceea ce am observat si singura in prima mea saptamana aici, este ca ne caracterizeaza aceeasi lipsa de organizare administrativa.

Niciun comentariu: