sâmbătă, 27 septembrie 2008

a fi sau a nu fi singur printre o multime de persoane





Aseara a fost mult asteptata "la rentree" de catre toti studentii, fie ei belgieni( pe care cu greu ii mai diferentiezi printre alte natii), francezi, italieni, olandezi, spanioli, arabi, turci, si romani..acestia din urma ramanand inca intr-un con de umbra incat la facultate nu am dat decat peste vreo 2. Acestea fiind spuse, aseara ca tot studentu dornic de a bea bere belgiana, si a socializa cu lumea in campus, mi-am facut intrarea in acesta lume alaturi de alti colegi la Nocturne de ULB,(minunanta facultate unde am ales sa-mi continui studiile). In program de anuntau diverse formatii rock, hop-hop si electro, karaoke, simulari de salsa si evident multa bere pe la toate colturile.
Am intrat in mijlocul unei multimi unde nu numai ca nu mai eram eu cea care sa fie constienta de actele sale, nu-mi mai auzeam nici propriile ganduri. Eram un om purtat de ceilalti intr-o atmosfera ciudata, cu o muzica si mai ciudata.Era in vis iterativ care nu se mai sfarsea, si din care nu puteam sa ma trezesc. Eram un copil pierdut in cautare de ceva de care sa se agate, pentru a se simti in siguranta. Insa, la un moment dat totul incepuse sa mi se para ca un peisaj obisnuit..toti din jurul meu deja bausera peste masura, mirosul de iarba era la tot pasul, toaletele in aer liber, fara ca cineva sa mai aiba rusinea de a se mai ascunde. Nimeni nu stia incontro de duce si ce va face.Era un urlet continu pe care il simteam mai viu decat mine in acele momente.
Nu trebuia sa ma mai mire ca aici toti stau pe unde apuca si cu cine apuca
Ca a avea pretentii este deja ceva invechit si a avea vreun bun simt in asemenea momente deja este exclus
Ca lumea nu isi face nici o grija...toti plutesc intr-o deriva totala...The green smell is everywhere....Asa ca inceputul meu ca student al Institutului de Studii Europene din Bruxelles s-a facut intr-o asemenea seara care poate curand nu mi se va mai parea ciudata deloc...

Niciun comentariu: