joi, 28 august 2008

ceva lipseste

Imi lipseste o punte de legatura..Intre gandurile mele si ceea scriu este o totala incoerenta.Stiu ca trebuie sa fie cumva insa nu pot reda forma pe care o doresc.Substractul aparent are consistenta pentru ce ar trebui sa fie, insa ma invart in jurul unei idei pe care reusesc sa o pierd destul de repede fara sa arat nimic, fara sa reiasa ca asa sunt eu in spatele a tot ceea ce zic si as putea fi tot eu in spatele a ceea ce visez si arat. Maine o sa pot respira din nou, si voi fi eu uitandu-ma la o mare care nu se mai sfarseste la fel ca si gandurile mele interminabile.Voi fi eu printre oameni, pierduta insa cu sperante de ragasire chiar si pentru cateva clipe.Aberez si as putea continua, insa ma opresc aici.Monologul din aceasta seara s-a incheiat.Poate asa se intampla de fiecare data cand stai prea mult intr-un loc si unde obisnuinta te indeamna sa crezi ca asa este normal si nu trebuie sa-ti doresti mai mult.

Niciun comentariu: