sâmbătă, 7 martie 2009

zgomote

Incerc sa dorm.Incerc sa ma trezesc.Nu stiu cat am reusit sa dorm.Stiu ca lumea vorbea, era mult zgomot, tramvaiele deja incepusera sa circule.Era noapte si nu desluseam printre zgomotele noptii voci familiare care sa ma lase sa ma apropii.Ramasesem in mijlocul drumuluil fara sa stiu unde sa ma duc.Vedeam o lumina in negura noptii dar mi se parea ca se indeparteaza cu fiecare pas pe care-l faceam spre ea.Trebuia sa caut un drum de iesire si nu-mi venea nimic in minte.Nu vedeam unde sa ma duc. M-am oprit.Zgomotele se auzeau din nou de data asta din ce in ce mai aproape.Nu era nimic familiar in tonalitatea lor dar faptul ca le auzeam ma facea sa ma simt in sigu.
Era cald, mult prea cald in jurul meu.Cu siguranta trebuie sa fi avut febra...in curand se facu liniste.Am adormit din nou.Vocile disparusera in negura noptii.Tramvaiele trebuie sa fi disparut si ele...

Niciun comentariu: